Artikler

Artikler

Hos Dansk Firmaprofil udgiver vi løbende nye og relevante artikler i vores artikelunivers, der har til formål at inspirere, informere og skabe værdi for både virksomheder og private.

Vores artikler dækker en bred vifte af emner med fokus på erhvervsliv, håndværk, bolig, investering, digitale løsninger og meget mere – altid med udgangspunkt i aktuelle tendenser og konkrete behov.

Vi tror på, at viden og indsigt gør en forskel, og derfor arbejder vi kontinuerligt på at udvide vores artikelunivers med nyt indhold, der gør det lettere for vores læsere at træffe oplyste valg – hvad enten det handler om at finde en lokal håndværker, forstå prissætning, vælge den rette samarbejdspartner eller optimere sin virksomheds synlighed online.

Alle artikler er skrevet med fokus på kvalitet og tilgængelighed. Det betyder, at vi formidler komplekse emner i et letforståeligt sprog, så både fagfolk og helt almindelige læsere kan få gavn af vores indhold. Samtidig sørger vi for, at indholdet er søgemaskineoptimeret og opdateret, så du altid har adgang til relevant og brugbar viden.

Uanset om du søger konkret information, inspiration til din virksomhed eller blot ønsker at holde dig opdateret, er vores artikelunivers en oplagt ressource. Følg med – vi opdaterer løbende med nyt indhold, der gør dig klogere på det, der betyder noget.

Oprettelse af firmaprofiler på sociale medier

Hos Danskfirmaprofil.dk har du muligheden for at tilmelde din virksomhed vores virksomhedsoverblik. Vil du brede ud til din målgruppe, så er der dog flere andre alternativer, der kan skabe både links og opmærksomhed omkring din virksomhed. Blandt vores artikler kan du finde guides til oprettelse af firmaprofiler på flere af de største sociale medier:

 

Teoretiske modeller og analyser

Hvis din virksomhed skal længere ud med profillering og marketing, så kan det være nødvendingt at benytte en række marketing-modeller og analyser. Vi har skrevet en række artikler om de mest anerkendte, simpelt forklaret:

  • AIDA modellen: Beskriver kunderejsen gennem Attention, Interest, Desire og Action.
  • SWOT-Analyse: Analyserer en virksomheds Styrker, Svagheder, Muligheder og Trusler.
  • Leavitts model: Viser hvordan struktur, opgaver, teknologi og mennesker påvirker hinanden i organisationer.
  • Porters Five Forces: Analyserer branchens konkurrencesituation gennem fem markedskræfter.
  • Minerva modellen: Segmenterer forbrugere efter livsstil og værdier i fire farvekodede grupper.