Send os en Email K@Danskfirmaprofil.dk

Ring til os 28256028

Åbent fra 10-16 Man-Fre

Outdoor reklame partner

Dansk Firmaprofil > Markedsføring > Outdoor reklame partner

Møder og konferencer

 

Flere virksomheder booker storskærme til møder og konferencer.

 

Til store fremlæggelser er det nemlig en rigtig god idé at have en storskærm, så alle kan se det, du gerne vil vise. Det er en super god måde at holde tingene organiserede på, og samtidig kan du sørge for, at alt bliver fremvist rigtigt nok.

 

Storskærmen kan i så fald bruges til enhver form for fremvisning. Det giver en del liv i lokalet, og hvis du har brug for at fremvise visuelt materiale foran en større menneskemængde, er der sjældent en vej uden om en storskærm.

 

Reklamer og salg

 

Mange reklamer ses på skærme. For eksempel outdoor reklamer. Flere steder er man skiftet fra plakater til deciderede skærme, da opløsningen er bedre, og da det giver mulighed for at vise mere end bare én reklame af gangen. På togstationer ses digitale outdoor reklamer tit – de vises nemlig på storskærme.

 

Du kan også opsætte en storskærm inde i egen forretning, hvis du finder det relevant. For eksempel for at fremvise produkter, eller også for at fange kundernes opmærksomhed omkring noget særligt.

 

Kulturdage og events

 

I forbindelse med mange events er det også rart at have en storskærm – hvad enten det er indendørs eller udendørs. I mange begivenheder forbundet med sport giver det mening. Men det gør det også til almindelige kulturdage. Se selv tilbage på de kulturelle begivenheder, du har været til, også har der med garanti været storskærme i mange af dem. På den måde kan du nemlig lettere underholde et publikum, og skabe et endnu bedre overblik for gæsterne.

 

Events og reklamer kan endda også kombineres på en skærm. Eksempelvis hvis du afholder en begivenhed, hvor storskærmen tages i brug til at vise sport eller underholdning foran tilskuere – i så fald kan du køre med reklamer, når der er pause. Der er mange interessante idéer!

 

Sådan skaffer du en storskærm

 

Hvis du har permanente planer at bruge en storskærm internt i din virksomhed, kan du lige så godt købe én fra start. Men hvis du har brug for skærme til regelmæssige reklamer, så er det måske et bedre praktisk valg at leje storskærmen frem for at købe den.

Du kan købe en storskærm ved at kontakte Digital reklame

 

Storskærme er nogle gange dyre, men som mange andre investeringer ender det ofte med at være pengene værd. Normalt vil du nemlig få indtægter ind i form af øget opmærksomhed, flere produktsalg, eller måske billetindtægter, hvis du bruger en storskærm i forbindelse med en event.

 

Selvom ordet “storskærm” angiver, at der er tale om en skærm af en stor størrelse, varierer produktudvalget alligevel meget. Der er forskel på, om du har behov for 80” eller 200”. Tænk selv over de specifikke behov, og find derefter et produkt, der lever op til dine ønsker.