Send os en Email K@Danskfirmaprofil.dk

Ring til os 28256028

Åbent fra 10-16 Man-Fre

Google

Adwords eksperter

Mange småfirmaer mener, at det er nemt at styre en AdWords-kampagne, så de giver det et skud. Virkeligheden er, at mange fejler og taber penge. Dette er noget, der kan undgås, hvis du bare ansætter nogen, der har gjort det i lang tid. For eksempel er mange AdWords bureauer udelukkende afhængige af Google AdWords Søgeordsværktøj til deres søgeordsforskning. Selvom det er et meget nyttigt værktøj at bruge, kan de tal, der rapporteres, være meget unøjagtige til tider, og du bør være opmærksom på det. Vi kender disse ting, fordi vi arbejder med det hver dag, og vi holder os opdateret med AdWords og PPC-branchen.

Google Adwords

Google opdaterer AdWords ofte med nye funktioner som nye annonce udvidelses formater, remarketing kampagner og produkt fortegnelses annoncer, så det er vigtigt at køre din kampagne effektivt. Det er her, hvor AdWords-eksperter som Dansk Firmaprofil kommer ind. Vi har arbejdet med kunder af alle størrelser og har set det hele, så vi har erfaring og færdigheder til at få arbejdet gjort. Vi har været Google AdWords-administrator i over 10 år, og hvis du arbejder med os, vil du vide hvorfor.

PPC er en onlineannonceringsmodel, hvor annoncører kan vise annoncer for deres varer eller tjenester, når brugere – folk, der søger efter ting online – indtaster relevante forespørgsler i søgemaskiner. Annoncører debiteres kun, når en bruger rent faktisk klikker på deres annonce, derfor navnet “pay-per-click”. På grund af arten af søgeord og den rolle, de spiller i betalt søgning, kan der også henvises til pay-per-click-annoncering Som søgeord annoncering.

Når annoncerne skal vises sammen med resultaterne på en søgemaskine (almindeligvis kaldet “Search Engine Results Page” eller SERP), kan annoncører ikke betale mere for at sikre, at deres annoncer vises mere fremtrædende end deres konkurrents annoncer. I stedet er annoncer udsat for det, der kaldes annonce auktion, en helt automatiseret proces, som

Google og andre store søgemaskiner bruger til at bestemme relevansen og gyldigheden af annoncer, der vises på deres SERP’er.

Når du har kendskab til dine kunder, kan du finde mere ved hjælp af displaynetværket. Målretning efter interesser, placering eller endda browserhistorikken osv. Du kan skubbe dit produkt / service foran det rigtige publikum. Når du har brug for høj volumeneksponering og ledninger, er dette et vigtigt element i dit digitale reklamebudget. Displayannoncering tilbyder en avenue til at få dit brand eller produkter foran over 80% af internetbrugere over hele verden!