Send os en Email K@Danskfirmaprofil.dk

Ring til os 28256028

Åbent fra 10-16 Man-Fre

Blog

| Dansk Firmaprofil > Blog

Derfor har du brug for et professionelt portrætfoto

Et portrætfoto kan bruges til mange ting – både i privat og erhvervsmæssigt regi. Et professionelt foto kan sikre, at du giver et godt indtryk, når du ikke selv er til stede. For eksempel i enhver form for ansøgning, på de sociale medier, eller hvis du er erhvervsdrivende eller kunstner og du har brug for […]

Billig fotograf vs professionel fotograf

Billig Fotograf Vs Professionel Fotograf: Hvad Skal Man Vælge? Hvis du har brug for at få taget billeder, så står du overfor en vigtig beslutning: Vil du spare lidt penge og hyre en billig fotograf, eller vil du gå all-in på kvaliteten og betale ekstra for en professionel fotograf?   Der er åbenlyse fordele og […]

SEO i Odense

Leder du efter et godt og troværdigt bureau, der kan udføre SEO i Odense? Så er du landet det helt rette sted – vi er nemlig parate til at hjælpe med både intern og ekstern søgemaskineoptimering!   Du er velkommen til at kontakte os, hvis du søger et godt tilbud, der bliver tilrettelagt efter dit […]

Find et webbureau med SEO viden

Hvis du har brug for et webbureau, er det altid en god idé at finde et bureau, som har gode kompetencer inden for søgemaskineoptimering (SEO). Det er vigtigt at rangere godt i søgemaskinerne, for det er umiddelbart den bedste vej til flere besøgende. Og det kan et webbureau med SEO viden hjælpe med.   Selv […]

Book en professionel fotograf i Odense

De fleste moderne virksomheder har brug for billeder – både til produkter, egen hjemmeside og til marketing. Det gælder naturligvis også for virksomheder i Odense, og her er det oplagt at få hjælp fra en fotograf i Odense.   Hvis du vil lære mere om, hvad vi har at tilbyde, så benyt hovedmenuen og klik […]

3 grunde til at finde et lokalt webbureau

Der er efterhånden mange webbureauer i Danmark. De fleste af dem hjælper gerne kunder i hele landet, da internettet ikke rigtigt har nogle geografiske begrænsninger. Derfor kan der dog alligevel være nogle fordele ved at finde et lokalt webbureau. I hvert fald hvis du som lokal erhvervsdrivende ønsker at få det maksimale ud af din […]

Skab boligstemning med flot tapet

Tapet er et solidt valg til flere rum i boligen. Både stue, soveværelse, børneværelse og hjemmekontor kan udstyres med tapet på væggene. Det giver rigtig god mening, hvis du vil skabe en god stemning.   Det rette tapet kan nemlig have rigtig stor indflydelse på rummets udstråling. Gammelt og slidt tapet får hele boligen til […]

Sælg mere med produktfotografering

Produktfotografering kan være en god idé, hvis du har en webshop, eller hvis du har en fysisk forretning og skal lave reklame for dine produkter. Mange succesfulde danske forretninger holder til i Odense og omegn, og ved at hyre en fotograf i Odense til at klare produktfotograferingen, kan du potentielt skabe flere salg. tryk her […]

Nemme måder du kan forbedre din SEO

Hvad tænker du på, når du ser ordet "SEO"? Hvor fokuserer du al din energi, når du forsøger at forbedre SEO ranking af dit websted? De fleste fokuserer en stor del af deres tid på "søgeord" og ikke meget andet. Men hvis du har arbejdet flittigt med søgeordsoptimering, men stadig ikke får de ønskede resultater, [...]

Køb bitcoins

Køb Bitcoins til online handel og investering   Bitcoins får mere og mere omtale i medierne. Priserne svinger, men generelt er værdien meget højere end den var for bare få år siden. Samtidig er der analytikere, der er ganske positive omkring Bitcoins fremtidsmuligheder – og faktisk kryptovalutaers fremtidsmuligheder som helhed.   Hvis du også er […]

SWOT analyse

SWOT analyse   En SWOT analyse benyttes til at se på din virksomheds strategiske situation. Modellen er forholdsvis simpel, men den kræver dog at du har et særligt godt kendskab til din virksomhed og at du er i stand til at analysere objektivt. SWOT analysen hjælper med at skabe struktur og overblik, mens den tager […]

Omverdensmodellen

Omverdensmodellen   Omverdensmodellen er en populær analyseform, som virksomheder bruger til at se nærmere på deres udviklingspotentiale. Den tager udgangspunkt i omgivelserne, eller omverdenen – heraf navnet.   Udover virksomheden selv er der nemlig andre faktorer, der har indflydelse på udviklingen. Der er to primære faktorer, og det er disse, som omverdensmodellen sætter fokus på: […]

Minerva modellen

Minerva modellen   Minerva modellen er dansk-udviklet model, der inddeler befolkningen i 5 primære livsstilsgrupper. Forskere og analytikere kalder Minerva modellen for en af de bedste livsstilsanalyser, der er lavet. Den er bygget op omkring et koordinatsystem, hvor punkterne placeres mellem moderne/traditionelle og materialistisk/idealistisk. Her finder du mere info og yderligere beskrivelser af modellen.   […]

Porters five forces

Porters Five Forces er en populær model som bruges til at analysere konkurrencen i en bestemt branche. En virksomhed kan både bruge analysemodellen til den branche, som den allerede befinder sig i, men også til brancher som den overvejer at træde ind i. Analysen blev skabt hos Harvard University i 1979.   Analysen vil vise […]

AIDA modellen

AIDA er en kommunikationsmodel, der anvendes særdeles ofte i reklameindustrien. Den kan dog også benyttes til andre ting, som for eksempel salgsbreve. Set på globalt basis er det en af de mest populære kommunikationsmodeller overhovedet, og de fleste reklamer er bygget op omkring den. Her går vi i dybden med AIDA modellen og giver dig […]

Outdoor reklame partner

Møder og konferencer   Flere virksomheder booker storskærme til møder og konferencer.   Til store fremlæggelser er det nemlig en rigtig god idé at have en storskærm, så alle kan se det, du gerne vil vise. Det er en super god måde at holde tingene organiserede på, og samtidig kan du sørge for, at alt […]

Hvad er SEO

SEO – Søgemaskineoptimering   SEO er en af de mest væsentlige dele af online marketing. Potentialet er stort, for næsten alle danskere bruger Google-søgninger, når de leder efter noget. Ved at optimere din hjemmeside til Google og de andre søgemaskiner, er der større chance for, at dit besøgstal stiger.   Men det er ikke altid […]

Gratis billeder

Gratis billeder Et billede er et kraftfuldt redskab, der kan formidle en historie, dele et øjeblik, overtale, lokke og inspirere. Når du åbner et hjemmeside, vil dit nøgle fokus være på førstehånds indtrykket, hvis billedet er super stærkt, er de mere tilbøjelig til at blive på hjemmesiden i længere tid. I verden af ​​visuelt drevet […]

Værdikæde

Hvad er en værdikæde? En værdikæde er en avanceret model udviklet af Michael Porter, der bruges til at beskrive den proces, hvor virksomheder modtager råvarer, tilføjer værdi til råmaterialerne gennem forskellige processer for at skabe et færdigt produkt og derefter sælger det færdige produkt til kunderne. Virksomheder foretager værdikædeanalyse ved at se på hvert produktions […]

Leavitts model

Leavitts model   Leavitts model bruges når der skal gennemføres forandringer i virksomheden, det er afgørende at du skaber overblik over, hvordan forandringen vil påvirke virksomheden. Organisationsforskeren Harold J. Leavitt udviklede modellen i 1960’erne. Leavitts model er en af de vigtigste og mest brugte organisationsmodeller i hele verden. Du kan bruge modellen til at sikre, at […]

arbejdsmiljø

Med arbejdsmiljø tænker man på de påvirkninger, relationer og vilkår, som dine ansatte har på din arbejdsplads. De tekniske og sociale udviklinger af arbejdspladsen bidrager til din sikkerhed på kort sigt, og er afgørende for din fysiske og psykiske sundhed tilstand på længere sigt. Hvorfor er arbejdsmiljø vigtigt? Uanset din uddannelse, stilling og den virksomhed […]

Markedsføring

Hvad er markedsføring? Vi alle sammen lader os påvirke af markedsføring, selvom de færreste er glade for at indrømme det. Du kender det med at du sidder der hjemme med med en tablet eller en tilbudsavis og leder efter en bestemt vare til en god pris. I din søgen efter det bedste tilbud opdager du […]

Salgspsykologi

Maslows behovspyramide er en vigtig model når der tales salgspsykologi, i denne blog vil du lære om de grundlæggende ting som vi synes er vigtige at vide. Ved at kende til den grundlæggende salgspsykologi vil det gøre det nemmere for dig at sælge din vare og samtidig sikre at kunden bliver tilfreds med købet. Det […]

Købsadfærd

Nøglen til en succesfuld marketings kampagne ligger i at forstå kundens købsadfærd. At markedsføre sit produkt til et publikum, som du ikke rigtig forstår, vil ikke få dig langt. Den eneste måde at du vil nå ud og forbinde med en kunde er ved at forstå dine kunders købsadfærd og købemotiver. Hvorfor vælger kunderne at købe? […]

Marketingmix, parametermix, de 4 p’er

Hvad er marketing mix, de 4 p’er, parametermix? kært barn har mange navne Marketing Mix er en grundmodel i markedsføring, normalt henviser man til E.Jerome McCarthy’s 4-ps klassificering for at udvikle en marketings strategi Hvad er inkluderet i modellen? McCarthy’s de 4 p’er indeholder produkt, pris, placering og promotion Hvad er formålet med McCarthys metode […]

markedsføringsplan

Markedsføringsplan En markedsføringsplan er et vigtigt redskab som hjælper virksomheden med at skabe et overblik over de forskellige trin i planlægning af en markedsføringskampagne Den er opdelt i disse trin Fastlæggelse af målgruppe Der skal udarbejdes en segmentering, ud fra den vælges der hvilken målgruppe kampagnen skal rette sig imod. Ud fra EFU modellen og […]

Hvorfor WordPress?

“Vi bruger WordPress som en fleksibel platform – det er et CMS som vi tilpasser til en masse behov.” – NASA”     Her ved Dansk Firmaprofil elsker vi at designe og bygge komplette hjemmesider til vores kunder. I de sidste par år har vi skabt næsten 50 hjemmesider for kunder. Vi har skabt de […]

Magento eller WordPress til webshop?

  Der er altid forvirring, når du vælger en platform til at udvikle dit e-handelswebsted. Med udviklerens verden summende med forskellige berømte online platforme bliver det svært at vælge den rigtige platform til at måle din virksomhed online. Mens de fleste af disse platforme giver fordele, der kan hjælpe dig med at vokse online, er […]

Tips til bedre AdWords kampagner

Hver gang et mærke ønsker at nå nogle mål, vil det kræve en stor investering, som variere fra hårdt arbejde eller intelligens. Næsten alle mærker rundt om i verden går digitalt i dag, og for at kunne fange deres online-marked skal de investere, i det mindste en del af deres ressourcer i digital vækst. Og […]

tips til at blive bedre iværksætter

Vejen til at komme i gang er at holde op med at tale og begynde at gøre – Walt Disney. Tænk stort og oversvøm dit sind med positivitet for at opnå succes, mens du starter At drive en virksomhed er en læringskurve og er ikke for de svage. Du er nødt til at bestemme, hvad […]

Hvorfor er unikt logo så vigtigt?

Virksomhedsejere er ansvarlige for markedsføring og promoverer sin virksomhed for at øge bundlinjen og planlægge for fremtiden. Din virksomheds branding er en væsentlig bestanddel af dette. Dit brandbillede bliver ætset i dine kunders sind og forhåbentlig på en positiv måde. Når det kommer til branding i din virksomhed, er dit logo en vigtig del af […]